Planujesz zmienić nawyki żywieniowe twoich bliskich? Szukasz pomysłu na szybkie i zdrowe przekąski? Ten tekst jest idealny dla ciebie. Przedstawimy ci kilka propozycji, które przygotujesz z przyjemnością.

Słodkie serniczki.

Do przyrządzenia tych słodkich oraz zdrowych ciasteczek potrzebne będą następujące składniki:

  • kostka twarogu
  • jajko
  • łyżka miodu
  • łyżka mąki ryżowej (ewentualnie użyj mąkę pszenną)

Wszystko dokładnie wymieszaj w miseczce, następnie nałóż masę łyżką na blachę, formując okrągłe kształty. Piecz w piekarniku przez 20 minut w temperaturze 180’C.

Ciasteczka nie zawierają cukru, głównym składnikiem jest twaróg, dlatego są świetnym zamiennikiem słodkości kupowanych w sklepie.

Pieczona ciecierzyca.

To przekąska dla osób, które kochają chipsy oraz pop corn i nie wyobrażają sobie wieczoru bez niego. Potrzebne składniki:

  • puszka gotowanej ciecierzycy
  • łyżeczka mielonej, słodkiej papryki
  • ząbek czosnku
  • odrobina soli

Ciecierzycę odsącz z wody i włóż do miski. Dodaj słodką paprykę, czosnek oraz sól. Wszystko dokładnie wymieszaj. Wstaw do piekarnika na 30 minut do temperatury 180’C.

Ta przekąska jest idealna na filmowe wieczory, w dodatku zawiera małą ilość tłuszczu i zero konserwantów. Delektuj się jej smakiem nawet przez kilka dni! Świetnie smakuje prosto z piekarnika.

Nie bój się zmian.

Zdrowe nie oznacza niesmaczne. Obal mit i przygotuj swojej rodzinie pyszne, oraz pełne wielu wartości odżywczych, przekąski.

Zdrowe przekąski dla całej rodziny
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here